torsdag 22 november 2012

Blev bara kort jobbpendling idag

Hade tänkt köra 5 varv uppför Hammarbybacken för att se om jag kunde sätta någon tid idag.
Tyvärr så regna det igen på kvällen och jag hade såklart inte tagit med mig några regnkläder.
För att inte frysa arslet av mig så blev det raka vägen hem.
Har fortfarande lite av en viloperiod fram till December så det spelar inte så stor roll att det inte blev någon träning.

Tittade lite på Strava och förvånas lite över alla små korta segment alla sätter in. Det är typ från en korsning till en annan på bara några hundra meter.
Med tanke på hur oexakt mätningen är så känns det som tiderna blir så relevanta på så korta sträckor.
Har i och för sig inte tittat om samma sträckor gäller för löpning också för där går det inte riktigt lika snabbt så tiderna blir lite längre.

Ja det finns en hel del Strava segment att ta sig an där jag bor nu om jag skulle behöva lite extra motivation för att ta i.....

















Får se om det blir lite finare väder i morgon, då kanske jag ska försöka sätta en tid någonstans.
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: