onsdag 19 september 2012

Stravarekord på Mälarhöjden's climb

Idag blev det bara jobbpendling. På vägen hem tänkte jag att jag skulle dra på lite i backarna hem. Fläskade på ifrån Örnsberg upp till Mällarhöjden och fick tydligen bästa tiden på det segmentet i Strava trots motvind och regn.

Den försöker tydligen räkna ut någon snitteffekt men den verkar vara helt åt helvete för den var bara på 321watt. Det är typ vad jag kan hålla på en timme och nu var det i stort set max i 4:19.
På Monarken klara jag lite över 430 watt på den tiden.
Tror jag har kört den sträckan på strax över 4min på racern när vädret var fint och lite medvind.

Ja det är trots allt lite småkul och kolla tider och gemfört med andra. Tyvärr verkar den inte riktigt räkna helt rätt alla gånger så man får ta det med en nypa salt.
Ja nu är det bara ut och putsa till Mälarhöjden's climb tiden.

Inga kommentarer: