måndag 10 september 2012

Hammarby Hill XC och Svealandsmästerskapen

Nu i helgen är det Hammarby hill XC och veckan efter det är det Svealandsmästerskapen sen är MTB sesången slut för detta år.
Fan vad det har gott snabbt, det känns som jag precis har kommit hem ifrån Gran Canaria och nu är det redan slut. Var tog all tiden vägen?
Har ju hunnit med nästan hela XC-cupen och Långloppscupen med blandat resultat.
Ovanligt lite landsväg har det blivit. Körde bara Stockholms 3-dagars sen har det inte blivit något mer.
Har i alla fall lyckats med några pallplatser både i XC-cupen och Långloppscupen så jag får vara ganska nöjd.
Men det finns alltid saker att förbättra.

Nu blir det lite fokus på de närmsta CX tävlingarna. Får se hur formen är där, gick skapligt bra i söndags så kan jag slipa lite på den så ska jag väll inte göra bort mig helt där.

Inga kommentarer: