lördag 8 september 2012

Första löppasset på typ ett år

Idag testade jag att gå ut och springa en liten vända på 40 minuter.
Sprang ner till Sätrabadet sen sprang jag bara rakt in i skogen och upp och ner på bergsknallarna längs vattnet och sen upp till vattentornet.
Sprang hem via Sätra Idrottshall och tog ett varv på 400 meters banan.
Blev ingen direkt snabb tid, kom runt på 1:09.
Det känns som jag kommer ha grym träningsvärk i morgon och på måndag för det kändes asstumt på framsida lår och lite i vaderna.

Blev en vända till Åkersberga på eftermiddagen för att hälsa på Evas kompis Cissi.
Det blev en massa snack om barn och födsel då hon ska födda runt mitten av oktober.
Oskar var med och han hitta såklart hennes crosstrainer som var jätteintressant.
Crosstrainer
Jag vet inte hur många gånger han klättra upp och ner på dem, han blev aldrig trött.
Deras barstol skulle han klättra upp på också.
Han är en riktig liten apa. Snabb som fan har han blivit också, det tog inte många sekunder att bestiga den stolen.
Klätterapan
Blev en trevlig kväll där sen tog vi en middag på den Indiska restaurangen Sazna i Åkersberga, riktigt god mat och gott nanbröd, bra service hade de också så dem kan jag varmt rekommendera om ni har vägarna förbi.

Inga kommentarer: