tisdag 4 september 2012

CX träning i Sköndal

Idag blev det till att damma av crossen igen.
Det skulle bli träning ute i Sköndal och det ville jag inte missa.
Vi blev totalt 6 styckna som skulle köra 3x3 varv på den snabba banan.
Sköndalscrossen
Stefan Dahl var den som var klart snabbast idag, han tog starten varje gång, jag lyckades hålla mig kvar i ett halvt varv sen drog han iväg.
Jag hade riktig fight med Peter idag. Riktigt kul. Jag tog första setet med några meter och han tog de andra 2 och vi ryckte och körde om varan om vartannat. Det är så här träning ska vara, lite fight och bra tempo.

Här har vi den så kallade Klubblokalen för CX träningarna, lite upprustning kanske.
CX Klubblokal
Fick ihop 2:15 med ett max på 182 och medel på 138 totalt. Blev lagom trött och det kändes helt ok i benen.

Inga kommentarer: