fredag 3 augusti 2012

Kompiscross i Sköndal

Ikväll vankades det träningsrace i Sköndal.
Vi blev 7 snabbingar som skulle köra 11 varv på den kurviga gräsbanan.
Scott Addict CX
Det var Patrik som satte upp tempot de första varven, Jag, Fredrich och Peter låg precis bakom tillsammans med Mård.
Jag visste att Mård skulle ta det lugnt i början och sen rycka ifrån oss på slutet så jag försökte spara så mycket krafter det gick.
Som sagt ut på 8:e varvet gjorde han ett ryck och jag försökte hänga med.
Det gick i ett halvt varv sen var jag rökt.
Patrik kom ikapp och vi körde ett tag sen gjorde han ett ryck ut på 10:e varvet och jag tappade lite där.
På sista varvet kom även Fredrich och Peter ikapp och då var jag helt stum.
Trodde dessutom att det var ett varv kvar så jag tänkte att får jag bara vila upp mig lite så kan jag jaga ikapp på sista men det var kört.
Kul som fan var det och trött blev jag så det blev ett bra träningspass.
Kompiscross
Resten av dagen har ägnats åt att städa upp här hemma och slänga iväg allt skit.
Måste få lite fint till fotografering och visning till våran försäljning.
Vi har ju samlat på oss en del genom åren så det har varit en del att städa upp kan jag lugnt säga.

Inga kommentarer: