torsdag 28 juni 2012

Stumben uppför Nybohovsbacken

Blev 5 gånger upp för Nybohovsbacken idag. Fyfan vad stum i benen jag var idag. Gårdagens dräparpass med nedkylning som avslut verkade sitta fint i benen.Igår kunde jag köra på ganska lätta växlar uppför och ändå hålla hög fart men idag när jag växla ner så var kadensen densamma så det gick bara långsamare.Tiderna blev mellan 2:39 och 2:52 så det gick inte snabbt. Fick dock till den snabbaste på slutet som vanligt på tung växel såklart.














Här har vi målgången efter att ha pustat och stånak uppför backen.
Blev bara en timmas cykling men jag han bli trött ändå. I morgon får det bli vilodag så jag hinner återhämta mig lite till Ränneslättsturen nu på söndag.
Nu ska det bli slappa framför TV:n med Sherlock Holmes a game of shadows

Inga kommentarer: