lördag 9 juni 2012

Qbranch sommarfest, värdens bästa uppvärmning till Lida Loop

Idag var det Qbranch årliga sommarfest. Det här året hölls festen på The Meeting Room vid Fridhemsplan.
Såklart så ville jag inte missa den då det är så mycket trevliga kollegor på Qbranch.
Jag hade ju vabbat hela dagen då Oskar var lite sjuk och febrig så det hade blivit en ganska lugn förmiddag.
Sen när Eva kom hem var det bara att åka till kontoret för lite förfest.

Jag höll mig lugn såklart då jag har Lida Loop i helgen men de flesta andra såg ut att vara på riktigt partyhumör.

Vid 18:30 tiden tog alla bussen till Fridhemsplan. Såg lite kul ut då vi hade fotbollstema och alla var klädda i blå gult.
Qbranch sommarfest
Vi var runt 250 pers anmälda så det blev en ganska stor fest kan man lugnt säga.

Vi är ju ett stort IT-företag så självklart fanns det en massa spel för de som inte ville supa eller dansa skallen av sig.
Testade att köra lite XBOX-360 Kinect.
Det var grymt kul och väldigt svettigt i den varma lokalen.
XBOX-360 Kinect
Blev bra uppvärmning inför partyt på dansgolvet sen.
Party
Så nu har jag fått dansa av mig lite också, det var ett tag sen sist.
Bra uppvärmning inför Lida Loop och få komma bort lite och tänka på annat.

Nu blir det hem och sova för i morgon ska nummerlapparna hemtas och är det inte för pissigt väder ska jag testa lite tekniska ställen på banan också.

Inga kommentarer: