torsdag 7 juni 2012

Nybohovsbacken x 2 blev det bara

Blev inte mycket cykla idag. Skulle köra distans men jag skulle hämta Oskar på förskolan efter jobbet och tyvärr så hade han gott och blivit sjuk igen.
40 graders feber hade han åkt på för 3:e gången på 3 veckor. Det roliga är att han är pigg som få på morgonen och springer runt och leker. Sen kommer han till förskolan och äter knappt någonting och får feber och blir trött och slö.
Sen kommer han hem och blir pigg igen och äter som aldrig för och vill inte gå och lägga sig.
Vafan har de för febersyndrom på förskolan egentligen?
Får se om jag får vara hemma och vabba imorgon eller om han är pigg och kry på morgonen igen.

Vill inte gå och bli sjuk nu till Lida Loop igen. Jag var ju sjuk förra året men rullade runt lite lugnt för att kanske ta någon poäng.

Jag han i alla fall köra 2 gånger uppför Nybohovsbacken idag. Inga rekordtider att skryta om direkt.
det blev 2:22 på båda med min Scott FIOL 10. Det är 11 sekunder ifrån min rekordtid men jag hade en stor vätska med mig idag med kläder och matlådor för 2 veckor så jag får skylla på det.
Det får ju inte vara jag som är i taskig form....

Inga kommentarer: