måndag 4 juni 2012

Damma av Scale 35:an för jobbpenling

Blev bara jobbpendling idag. Tänkte jag skulle köra 26 tummare idag så jag damma av min Scott Scale 35:a som har ståt i cykelrummet sen jag fick min Spark.

Tyvärr hade gukan i däcken torkat ut. Trodde jag hade fått det att täta men halvvägs till jobbet var luften slut. Det var bara att pumpa förbrilt och hoppas hinna till jobbet innan det var slut igen.

Hade en slang så vid andra pyspunkan åkte den in så jag skulle slippa pumpa båda däcken.

På hemvägen klara jag mig hela vägen hem men hade nog bara 0,5 bar i däcket när jag var framme.
Nu sitter det en slang där också så i morgon gör vi ett nytt försök.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja Per!
Hur känns det inför Lida? Har du blivit kvitt av dagis-smittan :-)?
oliver

Per Kumlin sa...

Ja nu har jag blivit lite bättre. Formen är väll inte på top men absolut inte dålig heller.
Hade tänkt ta ett hårt pass vid Källbrink i morgon vid 11 om du vill med

Anonym sa...

Hej!
Tyvär jag jobbar idag...så ingen Källbrink för mig:-(
Men hoppas att vi kan kämpa i fint väder/föhållande på söndag!