fredag 22 juni 2012

Blev varken Solleröloppet eller Landsvägs SM i år

Det blev inget Dalarna i år och Solleröloppet som brukligt. Hade små planer på att köra Landsvägs SM i Södertälje nu på söndag och det verkade som de flesta andra hade samma planer så Solleröloppet verkar tyvärr bli ganska tomt i år.
Tyvärr blev det inget Landsvägs SM heller för mig så jag tar det lugnt med familjen istället. Kanske tur det i alla fall för banan är grymt utslagsgivande och det är många som vill bråka om pallplatserna.

Nu drar vi snart till Mats och Karin och deras landställe utanför Nyköping. Ska bli grymt kul. Ska bli skönt och komma bort och göra något annat också.
Det blir trevligt och få ta det lite lugnt på Midsommar för en gångs skull och få träffa Mats och Karin igen. Det var några månader sen sist.

I sommar ska vi även till Egypten och Makadi Bay tillsamans på ett fint Hotel med All-inclusiv. Åhh vad jag längtar ditt.
Mats och jag älskar att fridyka och Egypten är värsta paradiset för det.


Många roliga djur kan man träffa på där också som den här sjökon jag simma med 2008 i Marsa Alam.

Inga kommentarer: