söndag 17 juni 2012

Blev TC idag igen 4x4 på 420 watt

Återigen var det riktigt skitväder på för och eftermiddagen så jag hade ingen motivation alls att gå ut och cykla.
Det blev en heldag i Kungens Kurva med resten av alla söndagsflanörer istället.

Vi tog en vända till IKEA för att köpa lådor till alla Oskars leksaker. Vi tittade även på soffor och vardagsrumsmöbler till den nya lägenheten.
Den här ELVROS soffan var riktigt skön och det fanns med en sån där vilfunktion så man kunde luta bak ryggstöddet och få upp ett benstöd, riktigt nice
Älvros soffa
Vi tog en tripp till Heron City och tittade lite inne hos MIO också.
De hade en del snygga köksmöbler som såg intressanta ut också.
Får se vad det blir för nytt när vi väll flyttar in.

Oskar var som en Duracell kanin idag också. Han sprang runt hela dagen och batteriet tog inte slut förrens kl 21:00.
Starkt jobbat, 2 kvällar i rad som han är helt speedad.
Oskar
Kom upp på Monarken vid 21:30 tiden så jag ville inte köra något långpass.

Det fick bli 1 timme med 4x4. Kände mig inte så superstark så det fick bli på 420 watt. Klara det precis. Sista minuten på sista intervallen satt riktigt långt inne idag, trodde knappt att jag skulle klara det.

Har inte blivit mycket träning den här veckan.
Lite över 4 timmar har jag fått ihop men det har i alla fall varit ganska hårda timmar.

Inga kommentarer: