onsdag 13 juni 2012

Blev ingen träning idag heller

Eva skulle ut med en kompis ikväll så jag hade planer på att ta ett pass på Monarken när Oskar hade somnat.
Dock skulle jag tvätta först och tog med mig Oskar till tvättstugan.
Han var snäll och hjälpte till såklart.
Oskar
Det var lite skolavslutningsfest nere vid Sätra Centrum och det ville såklart Oskar ner och titta på.
Det var dans och musik och massa uppträdanden.
Sätra Centrum
Oskar var pigg som få och ville inte gå hem och sova. Varför sova när man kan gunga.
Gunga
De sålde massa mat där också så det blev lite middag där nere.
Testade bl.a. ett grillspet som var riktigt gott.
Det tyckte tydligen Oskar också.
Grillspet
När vi kom hem så hade klockan nästan blivit 22:00 så det kändes lite segt att börja cykla så sent så jag vek ner mig och tog en till vilodag.
Får se om jag hinner träna något i morgon. Det är fullt upp med jobb just nu så jag kanske får vänta till helgen.

Inga kommentarer: