fredag 11 maj 2012

Blev styrketräning idag och mycket kul på jobbet

Blev styrka innan lunch idag på jobbet för första gången på länge.
Lyckades springa 4 min på 16km/h och 6% lutning så det kändes ganska bra. Sen blev det knäböj på 110kg 5reps x 4 set.
Drog några set för bak och framsida lår också och lite rygg och magövningar sen fick det räcka.

Har haft grymt kul på jobbet också och fått lära mig en massa om web services, LINK queries och lite lättare configuration av app och web config.
Det behövdes verkligen för jag var lite lost där ett tag.
Har även fått äran att gå på kundmöte själv på måndag till en stor kund så det skall bli roligt.
Nu är jag lössläppt ut i det vilda igen:-) undrar hur det skall gå. Jag vill såklart göra bra ifrån mig och kunna lösa alla eventuella problem.

Inga kommentarer: