söndag 29 april 2012

Trevlig lördagskväll i Linköping och dop i Borensberg

Efter Kolmårdsbiken igår så drog vi till våra nära vänner Mats och Karin i Linköping.
Där glömdes genast min misirabla åkning på Kolmårdsbiken.
Vi fick en supergod middag (våran favorit Tacos) sen blev det en promenad till parken och leka med Oskar och Tyra.
Vi hittade en stor gunga som de verkade uppskata. Linköping

Resten av kvällen spenderades åt att snacka en massa skit och leta lite efter något roligt ställe att resa till i sommar.

Idag har vi varit på dop då Evas brorsdotter skulle döppas. Då ville jag ha lite fina kläder på mig så jag fick ta den enda kostymen jag äger och snoffsa till mig lite.















Vi åkte till någon liten kyrka i Borensberg där allt ägde rum. Blev ett fint litet dop för lille Ellie.















Blev lite fika med presentuppackning innan vi skulle hem.















Blev en riktigt trevlig helg ändå. Har hunnit rulla av benen lite också. Tog en timme ute i Gömmaren med Sparken när vi kom hem. Det börjar torka upp i skogen nu så det ser bra ut.

Inga kommentarer: