fredag 20 april 2012

Kringelloppet i morgon och jag har inte kört en meter på min nya Spark

Han inte med någon tur idag på den nya Sparken. Det kanske var tur ändå i det här djävla deppvädret.
Var på förskolan hela dagen med Oskar. Han var lite pappig idag så jag fick inte gå ifrån för då kom han springandes med armarna utsträckta mot mig lite småsnyftandes. Stackars liten.

De ringde från verkstaden också. Bilen hade blivit klar och det gick på härliga 5papp.
Det var en högtrycksslang till styrservon som hade spruckigt så det läckte olja.
Sen hade de fixat på mina nya Continental SportContact 5 däck på sommarfäljarna så nu är den fin igen.

Blev en middag ute och den här gången blev det Indiskt på Bombay Taj, det var riktigt gott. Kan verkligen rekomendera deras Pashwari Nan bröd, hur gott som helst.
Kom hem lite halvsent och det började redan bli lite mörkt. Då det fortfarande regna var jag inte så sugen på att gå ut och köra trots att jag hade min nya Spark RC 29 att köra in.
Det tar bara en massa tid och klä på och av sig och sen få stå och skrubba och tvätta rent allt. Kändessomjag inte riktigt hade tid för det.

Fick bli en halvtimme på Monarken istället som väckpass inför Kringelloppet i morgon.
Värmde upp i 10 min körde 4min på 435watt vila 5 och körde sen en minut på 520 watt och varva ner i 10 minuter. Snabbt och fint, hoppas det räcker till att vakna i morgon på Kringelloppets krävande bana.
Hoppas jag hinner köra in hojjen lite också så jag får känna på hur den är innan det är dags att sätta den på startlinjen.

Inga kommentarer: