lördag 7 april 2012

Distanspass i Hellas och Påskmiddag hos föräldrarna

Blev ett distanspass i skogen idag. Möte upp Stefan vid Hammarbybacken sen drog vi ut i Hellas och sladda runt. Vi körde gröna ut mot Erstaviken och sen hem via blåa till Hellas igen. Det var grymt kul att köra i skogen igen. Det var väl mitt 3:e riktiga skogspass i år.

Det kändes att tekniken inte riktigt satt där den skulle, kände mig som ett riktigt blåbär.
Har alltid haft svårt för att köra över smala spångar och att wheela över hinder i nedförsbacke men idag var jag helt värdelös.
Jag fastna och halka runt på alla möjliga konstiga ställen.

Men det var grymt kul. Vi hitta lite nya stigar här och där också som jag inte kände igen.
När vi kom till Hellas så skarva vi på lite med blåa efter backen vid tennisbanan.
Kände att jag ville slipa till tekniken lite innan tävlingarna börjar snart.

Fick ihop 4timmar och 10 minuter med 166 i max och 139 i medel.

På kvällen blev det finmiddag hos mina föräldrar. Det bjöds på gravad lax och inlagd sil med potatis, hur gått som helst.

Inga kommentarer: