lördag 31 mars 2012

Kort pass på Monarken, Sushikungen och spelkväll

Låg och drog mig på morgonen så nästan halva dagen gick. Eva skulle träna så jag passa på att städa medans hon var ute.
När Eva var tillbaks var det min tur att ta ett kort pass.
Det blev ett litet väckarpass på Monarken då jag inte orka ut i slaskvädret. Blev 5 minuter totalt med hårdträning.
Först 4 minuter på 435watt kändes inte överdjävligt svårt men jag körde bara en. Det hade nog blivit lite jobbigt med 4 kan jag tänka mig.
Sen blev det 2 st 30 sekunders. Klara att hålla en bra bit över 800watt de första 20:e sen dala det ner till 750. Det var ungefär samma på andra intervallen.

På kvällen kom Johnny och Jenny över och vi tog en middag på Sushikungen. Blev en supergod Lax temaki till förrätt och en Gunkan Maki till huvudrätt.
Sushikungen
Det var ett tag sen vi var här så det satt riktigt fint med deras grymt goda mat.

Resten av kvällen spenderades framför TV:en då vi körde Buzz på PS3:an. Hur kul som helst.
För en gångs skull lyckades jag vinna, inte bara en gång utan 3. Det är någon form av personligt rekord, jag brukar alltid förlora i vanliga fall.
Buzz
Oskar ville vara med och spela också och såg väldigt koncentrerad ut ett tag.
Oskar kör Buzz

Inga kommentarer: