måndag 2 januari 2012

Ja då var det klart, 3 veckor till Canarieholmarna i mars

Nu har det äntligen blivit klart. Nu är både flyg och hotell bokat till Gran Canaria från den 3 mars till den 24 mars, 3 härliga veckor till sol och värme.
Vi flyger ditt och hem med Norwegian och vi ska bo på Parquemar Hotell tillsammans med Stefan Kuhl, Torbjörn de Jager, Stefan Stengård och Robin Niller.
Eva jag och Oskar har en alldeles egen Bungalow för 4 pers så vi kommer ha utrymme för Oskar att leka runt på.
Kommer ta med mig någon utav mina Scott Addict hojjar eller förhoppningsvis har jag fått min Scott Foil R10 att ta med mig.



















Vilken hoj det än blir så kommer det bli grymt kul att få köra i bergen. Det finns lite och välja på där nere.










Ja det kommer nog bli svårt att hitta någon väg som inte bär upp till skyarna där. Förra gången jag var där så var det till och med bergigt längs kusterna så återhämtningssträckorna är ganska få.

Men vill jag ha platta vägar så kan jag vara kvar i Sverige. Det är de långa roliga uppförsbackarna med tillhörande fartfyllda serpentinvägarna nedför jag vill åt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Käre per,

För att du ska kunna njuta av din semester klipper jag in en länk som kommer att ge dig stöd i din träning.

http://www.svenskakyrkan.se/grancanaria

MVh

Anonym sa...

jag har varit så klok att jag har ringt till kyrkan och pratat med dom om din och dina vänners resa och lyckats boka in er på besök hos kyrkan.

De vet vilken period ni kommer.
Adressen har ni nedan och ni behöver bara förvarna de en dag innan så kan de hålla en liten gudstjänst åt er.

Adress:
Iglesia Sueca
Urb: Rocas Rojas 35100 San Agustin, Gran Canaria


MVh

Per Kumlin sa...

Tack det var omtänksamt av dig:-)
Tror dock att jag kommer ha fullt upp med familjen och träningen när jag är där.