fredag 6 januari 2012

3h distans och en andra jul

Vakna sent så det blev till att köra själv idag.
Körde till Södertälje via de gamla militärvägarna.
Det var riktigt fint med en hel del hårdpackad snö och skapligt bra grep som tur var för jag hade inga dubbdäck.

Körde sen hem via Östertälje, Hall, Vårsta, Tumba och Flottsbro.
Blev en ganska kort runda på 3h. Men jag han förbränna en del i alla fall för jag hade 3,6 i blodsocker när jag kom hem. Hade dock bara druckit en flaska vatten.

På kvällen blev det en tur till svärföräldrarna i Upplands Väsby där vi skulle fira en andra jul då Evas bror bor i Borensberg och var på besök här med hans sambo Carro och deras lilla dotter.

Det blev en fin middag med lax och potatis.
Oskar fick smaka lite också sen ville han gå och städa igen.
Oskar
Han verkar ha fått något intresse för städsaker.

Sen blev det julklappsutelning. Vi fick en massa fina presenter.
Julklappsutdelning
Oskar fick bl.a. en grym Bobbycar och Eva fick lite serier och andra godsaker och jag fick bl.a. Call of Duty Mordern Warfare 3 och 2 and a half men.
Sen fick vi också en jättefin digital videokamera. En Panasonic HDC SD40 så nu lär det bli lite mer filmande.

Oskar började bli trött på kvällen och tyckte Eva skulle skynda sig lite med drickat. Han ville såklart hjälpa till att få henne att dricka snabbare med blandat resultat...
Dricka
Han är smart den lilla krabaten.

Inga kommentarer: