torsdag 22 december 2011

Kom tydligen 3:a totalt i Swe XC cupen i år.

Idag ville inte träningen gå som jag tänkt mig. Både styrketräningen och cyklingen gick skit idag.
Hade ingen styrka alls på gymmet och på cykeln kunde jag knappt hålla mig på hjulen.
Det går upp och ner ibland.
Löpningen igår döda nog mina ben ganska rejält tror jag.

Jag får väl gotta mig åt att jag tydligen kom 3:a totalt i Swe XC cupen i år. Det var mer än vad jag visste om.
SWE XC Cup
Jag körde avslutningstävlingen i Göteborg i somras där jag kom 2:a och där fick jag inte ens priset för andraplatsen.
Totalen vet jag inte vad som hände med då för jag fick inget där heller.
Min nu fick jag tydligen ett litet glasplaket från Posten.
Undrar när mitt andrapris kommer? Inte fatt jag bryr mig direkt, jag har tillräckligt med onödiga saker här hemma.

Inga kommentarer: