onsdag 7 december 2011

Det blev löpning till och från jobbet idag

Det blev löpning idag trots allt. Kändes nu efteråt att det kanske inte var den bästa tiden att testa på och springa en mil*2 när jag inte sprungit på över ett år då det var grymt halt ute.
Kändes som jag tog 2 steg framåt och ett steg bakåt hela tiden.

Hade svårt att slappna av när jag inte hade något bra grepp speciellt då jag har så dålig löppteknik för övrigt.
Hade 12,91 i medelhastighet till jobbet och det blev bara 12,61 på vägen hem tog dock en lite längre runda med lite mer backar så det kan ha gjort det också.

Känns som jag kommer ha grym träningsvärk på fredag nu.

Nu skall det packas lite för i morgon drar jag på Mondaybar Luciakryss med Alex. Ska bli grymt kul. Var med förra året och då var det härlig musik dygnet runt med en liten paus till frukost.
I år ska det vara med runt 30 DJ:s från olika länder som skall hålla dansgolven i extas. Det är min typ av melodi, ser verkligen framåt till det.
Nu skall batterierna laddas så jag orkar hoppa runt på dansgolvet.
Här har vi en liten film från förra året, tror inte jag kom med.....;o)

Inga kommentarer: