måndag 26 december 2011

Antixlimax på träningsfronten idag

Tänkte jag skulle få lite sparing vid Helas idag men det hade blivit inställt. Åkte ditt ändå då jag ändå satt klockan på ringning och redan var vaken ihop om att någon kanske skulle dyka upp.

Snurra runt området i en halvtimme men såg inte en kotte.
Hade såklart glömt vattnet så det skulle inte bli någon lång runda så jag bestämde mig för att åka hem och köra TC istället.

Till min förskräckelse så upptäckte jag att det var ett hål i jackfickan och bilnyckeln hade trillat ut.
Fan jag som hade plånbok och telefon i bilen också och all mat, törstig började jag bli också. Var inte riktigt på humör för att irra runt i skogen och leta efter en liten nyckel som kan ligga varsomhelst runt Helas.

Som tur var hitta jag den i ett dike bara några hundra meter från bilen så där var dagen räddad.

Blev sen 4st 8 minuters intervaller på TC:n. Började på 350watt men det orka jag bara i 2 intervaller sen var det kört. Blev runt 330-340 på de andra 2. Hade lite svårt att hålla jämn kadens på slutet då jag började känna mig ganska grillad.

Oskar ville upp och testa också men han var fortfarande för kort...
Oskar
När han fick sitta på underröret så blev det lite mer lagom höjd.
Monark
Han tog några tramptag men det var ingen vidare hög kadens så det blev nog inte många watt producerade där. Men han hade motståndet på 1,5 KP:-)

Inga kommentarer: