torsdag 13 oktober 2011

Nu har min Scott Spark RC blivit såld

Idag fick jag ett trevligt telefonsamtal från en som var intresserad av min Scott Spark RC. Han bode dock i Leksand så jag trodde det skulle bli lite svårt då jag helst inte vill skicka hojen.
Han var dock beredd på att åka hit och efter lite dividerande om tillbehör och grejer så tog han bilen och körde hit och hämta hojen.
Så nu står jag här utan MTB igen. Den har tjänat mig bra i år och gott problemfritt så det känns lite synd att inte ha något att köra på nu. Den var ju nyservad upp till nästan bättre än nyskick och dum som jag är har jag inte cyklat på den sen Svealandsmästerskapet.














Ja en episk skogsrunda till skulle jag ha tagit innan jag sålde den.
Mina DT Swiss XRC 1250 Carbonhjul har också blivit sålda så nu är det bara min Scott Addict R15 som är kvar till salu för endast 25000:-














Den har bara gott 3 tävlingar och några träningsrundor så allt är i absoluta topskick.
Det är en riktigt lätt och styv hoj som måste testas.

Nypris är runt 44000:- och jag säljer den för endast 25000:-

RAM: Scott Addict HMF Carbon
STORLEK: L 56 passar mig som är 181cm

GAFFEL: HMF Carbon
HJUL: DT Swiss RR 1450 Tricon

DÄCK: Schwalbe Ultremo R 700x23

VEVPARTI: Sram Red Carbon 39-53
KEDJA: Shimano Ultegra 6700

KASSETT: Shimano Ultegra 6700, 11-25
FRAMVÄXEL: Sram Red, 2-Del
BAKVÄXEL: Sram Red, 10-Del
REGLAGE: Sram Red
STYRE: Ritchey WCS Logic Carbon

STYRSTAM: Ritchey WCS Carbon

STYRLAGER: Ritchey
BROMSAR: Sram Red

SADELSTOLPE: Ritchey Carbon
SADEL: Scott Road Pro SL

Inga kommentarer: