fredag 28 oktober 2011

Ni vet var ni ska vara i morgon hoppas jag...

.....i Kungsträdgården så klart där allt händer med start från kl 11.
Jag hoppas ingen har missat denna grymma STHLM Cyclo Cross tävling. Fart och fläkt från början till slut med en härligt tight och kurvig bana som inbjuder till attacker och blir riktigt rolig för publiken att se.
Jag var nere i Kungsträdgården ikväll för att hjälpa till lite. Gjorde några små ryck och hjälpte Hasse att få upp bakgrunden till prispallen där jag hoppas få stå i morgon....:-) STHLM Cyclo Cross
Satte upp några kravallstaket medans jag var där också.
Kungsträdgården
2 broar och en sandfålla har kommit upp också sen blir det något löpphinder också.
Tror grovjobbet är klart sen är det nog mest snitsling av banan i morgon.
Så här kommer den se ut när den är klar, kurvigt värre det blir kul.



















Extra kul att TV10 kommer ditt och filmar också och Roberto Vacchi som kommenterar tävlingen, kan inte bli bättre.

Så nu hoppas jag att alla kommer till Kungsträdgården i morgon och antingen tävlar eller bara är med och hejar fram oss som kör STHLM Cyclo Cross tävlingen. Det kommer bli årets cykelfest så det får man inte missa:-)

Inga kommentarer: