söndag 30 oktober 2011

En finrunda med Patrik och co och besök på Sushikungen

Blev en skön runda med Patrik och Co. från Specialized Conceptstore idag. Det var Patrik som bjudit in till slöcrossen och för ovanlighetens skull blev det faktiskt ganska lugnt.
Vi har ju en förmåga att spurta mot varandra i tid och otid i vanliga fall, blir bra fartträning och teknikträning då ingen ger sig i första taget.
Men nu var det slöcross och slöcross blev det.
Blev en fin runda runt Erstaviken och Flaten.

Vi var ett ganska stort gäng på runt 15 pers som var ute och sladda runt på grusvägarna.
Slöcrossen
Det blev några punkteringar som vanligt och jag verkar vara förföljd av den oturen på sista tiden då jag stod för dagens första punktering.
Sedan var det Stizze som var på tur.
Stisse
Efter Flaten skulle de ta en fika men jag hade lite brotom hem så jag fick tacka nej till det tyvärr.
Fick i alla fall en trevlig tur med ett glatt gäng på fina grusvägar.
Blev 3 timmar med 160 som max och 124 i medel så det var riktigt lugnt.

På kvällen blev det en vända till Sushikungen. Vi testa ett par nya rätter igen. Jag körde på en Honshu Spicy Tuna, hur gott som helst.
Sushikungen
Eva tog en Gunkan Maki och Peter som vi tog med oss ditt testade en Hokkaido in Flames.
De var lika nöjda som jag.
Vi fick testa deras Yakinikurullar också. Det var riktigt gott det också.
Yakinikurullar 

Inga kommentarer: