fredag 2 september 2011

Grymt mycket att göra trots vilodag

På morgonen blev det en vända till Kiropraktor Magnus Carlsson för att räta ut ryggen lite gran.
Fick lite akupunktur medans jag var där också. Det satt riktigt skönt. Nu är i alla fall ryggen klar för Bockstensturen nu på lördag.
Jag och Oskar tog en liten promenad till Hornstull sen och tog en liten fikapaus i Rolandshofsparken.
Oskar
Sen blev det raka vägen hem för att storstäda.
Först en grundlig damsugning av hela lägenheten och lite damtorkning.
Därefter var det dags att rensa lite i cykelrummet.
Det ser fortfarande ut som skit men nu är i alla fall sängen tom från delar. Hivade iväg totalt 3 fulla stors papperskassar med skit så det ser lite renare ut.
Scott Spark RC
När det var klart så stod bilen på tur. Den skulle få ett nytt K&N sportluftfilter så jag får lite bättre spolup till turbon och några extra kussar till under huven. Ska bli skönt vid omkörningar med lite bättre gasrespons.
Dagen slutade med storhandel på ICA i Kungens Kurva.
ICA
Oskar och jag ville såklart ha Sushi när vi var där så vi tog en vända till  Sushikungen och det blev en supergo Bentolyx låda så att jag fick lite mer ris. Måste ju fylla på till Bockstensturen.
Oskar fick också lite ris med avokado och majonäs som han tyckte satt fint.
Sushikungen
Nu är vi hemma och jag har packat klart inför resan i morgon och lille Oskar sover som en stock i sin själlsäng medans jag slökollar på TV.

Inga kommentarer: