tisdag 16 augusti 2011

Hammarbybacken och Happymtbtur

Först blev det jobbpendling tog en vända uppför Nybohovsbacken på väg till jobbet på tiden 2:28 så det var ingen supertid.

På vägen hem blev det en vända till Hammarbybacken där det blev endast 4 intervaller upp och ner.
Hade skapliga tider på 3:22. Tror att jag körde samma bana som Hammarby Hill backsprinten gick föra året, där var jag nog efter en del.

Tog en vända med Happymtb sen. Det var ett helt gäng den här gången också. Riktigt trevligt, blev lite mingel innan vi drog iväg.
Happymtb
Vi körde blåa spåret ut mot Älta, där var det riktigt fina stigar. Vi höll ett ganska bra tempo och det blev inte så många och långa stop.
Tisdagsraid
Jag hade lovat att vara hemma innan kl 21 så jag vek av när de skulle köra tillbaks och körde hem via Flaten, Farsta, Älvsjö.

Tog ett par varv på BMX banan när jag ändå körde förbi den.
Det var riktigt kul, var inga problem att pumpa sig genom banan utan att trampa. Nu ska jag bara lära mig att ta en dubbel också.....:-)

Inga kommentarer: