torsdag 14 juli 2011

Test av SM XC banan i Borås

Idag blev det 2 varv på SM XC banan. Det är en riktigt grym bana med mycket teknisk singeltrack och mycket upp och ner. Det var en riktigt grym backe som man knappt kom uppgör som var riktigt brant och en hel del rötter och sten på.
Jag körde några gånger och kom bara upp en gång.
När vi kört klart så kom det en hel del regn så att köra upp för den kan jag nog glömma. Det är ju inte så att jag blir piggare när jag tävlar heller.
Vi fick grymt god tårta för vårat lagtempo guld igår. Det satt riktigt fint.
Lille Oskar hade föreläsning om säkerhet vid cykling och visade hur en hjälm skall sitta. Oskar
Mycket uppskattat bland åkarna.

Jag och Stefan tog en sväng till relaxavdelningen på hotelet och fastnade i bubbelpoolen ett tag, riktigt skönt. Nu blir det middag på Harrys igen.

2 kommentarer:

Lars sa...

Han har ju glömt att knäppa igen hjälmen. Jag kan ta det med han imorgon om det är OK(?)

Per Kumlin sa...

Ja det där går ju inte, du får ta ett redigt snack med PO.:-)