lördag 30 juli 2011

Sista dagen i Toronto

Ja då var det sista dagen här i Canada. Lite tråkigt att behöva åka hem. Jag han med ett sista MTB pass här och lyckades äntligen hitta några riktigt grymma vägar i närheten av Bronte där vi bor.
Scott Spark RC
Jag fick leta ganska ordentligt då jag inte hitta så mycket på nätet eller de kartor jag hade sett. Men helt plötsligt så bara uppenbara sig jordens grymmaste stig som gick på toppen ovanför ån. Den slingra sig fram och tillbaks längs med ån och var riktigt rolig att köra.
Bronte
Jag hade bara tänkt köra 1,5 timmar då jag bara hade en flaska. Men jag ville ju se vart stigen tog vägen så det blev lite över 2 timmar. Jag var grymt uttorkad efter det då det var riktigt varmt ute, och jag som börjar svettas som en gris bara jag tänker på träning. Vi tog ett sista farväl av mormor och morfar i Oakville där vi fick se Opas nya tågbana innan vi drog hem till Jonas och packade det sista. Oakville
Ja nu är det bara att sitta och vänta på flyget och hoppas att resan går bra.

Inga kommentarer: