torsdag 2 juni 2011

Har inte hänt mycket idag men Luma GP och Falkenloppet nalkas snart.

Idag blev en riktigt lugn dag. Oskar har varit trött också så jag fick sova ända till kl 11, så djävla skönt.
Det ända motionen jag har fått idag är att gå med Oskar fram och tillbaks till Skärholmen för att handla.
Ser fram emot en slapp och trevlig helg med fint väder.
Men jag ska avverka Luma GP och Falkenloppet men som tur var är det sena starttider för mig så jag kan ta sovmorgon. Det känns som det behövs för det har varit en del de sista veckorna här.

2 kommentarer:

Tom sa...

Luma GP - tänk vad roligt du ska ha! ;)

Per Kumlin sa...

Ha ha jag hoppas på det. Har ju inte kört så mycket racer i år så jag hoppas tekniken sitter kvar. Köra mountainbikestuk på racertävlingar brukar inte vara så populärt annars...;-)