tisdag 31 maj 2011

Racerpass med CK Valhall runt Bornsjön

Blev till att rasta Addicten ordentligt idag med CK Valhall runt Bornsjön. Var första riktiga passet i grupp för mig i år. Kände att jag ville köra ett ordentligt pass med racern så jag får lite känsla för den till helgens tävlingar. Jag ska ju köra Luma GP och Falkenloppet i helgen.
Speciellt på Luma GP kan det vara bra att få lite träning i grupp så jag vet hur jag kan manövrera cykeln när det är tight går snabbt och man har en massa cyklister runt omkring sig.
Det blev en riktigt fin vända runt Bornsjön i det fina vädret. Jag försökte ligga skapligt långt fram hela tiden och det gick helt ok.
Försökte sen köra skiten ur mig själv i backarna och trött blev jag i alla fall. Blev långa förningar från botten till toppen på backarna så alla andra orkade ligga på rulle. Men jag blev skapligt trött och det var huvudsaken.
Vi var runt 40 pers så det var riktigt roligt att köra idag.

Inga kommentarer: