tisdag 5 april 2011

EPiServer event och en liten testtur i skogen med Sparken

Idag fick jag gå på EPiServers R2 release event för EPiServer CMS, Composer, Community och Commers på Drottningatan 82. Var kul att få se lite nyheter och kanske produkter som jag kommer att få jobba i lite senare.
Träffade även på Daniel Rytz som var där och skulle uppdatera sig;-)
Når jag kom hem så fick det bli en runda med Sparken. Tänkte köra lite i skogen så jag fick känna på alla nya inställningar. Tror jag har fått till sittstälningen ganska bra nu, men bak och framdämparen behöver fortfarande justeras in lite.
Drog till Gömmaren för att få testa på riktig skog men det var ingen större hit idag. Det var fortfarande en massa snö kvar och riktigt blött.
Får nog vänta några veckor till innan det blir kul att köra där.

Inga kommentarer: