onsdag 27 april 2011

Cykloteketride i Hellas

Idag var det jag och Angelica som skulle hålla i Cykloteketriden som startade kl18:30 från Hammarbyhöjden. Det blev 11 styckna som kom och ville testa vad Hellas hade att erbjuda.

Det blev en grymt skön och rolig runda tycker jag i alla fall. Vi startade med att köra SBR rundan som gick där förut baklänges. Vi skulle sen ta gröna bort mot Solsidan och då hade vi en i sällskapet som kunde en fin stig dit så att man slapp grusvägarna.

Vi vek sen av och körde gula mot Älta och tog sen milspåret tillbaks till Hellas.
Det var grymt fina vägar. Riktigt torra och snabba stigar. Var skönt att slippa alla transportsträckor också så att det gick att njuta av de roliga singeltracksen till fullo. Cykloteketride
Jag stortrivdes på de fina stigarna och jag hoppas alla andra gjorde det också och att det inte blev för jobbigt tekniskt. Men vi hade med oss alla hem och de såg ut att vara nöjda trots att vi drog ut på tiden lite grann.
Cykloteket träning
Nästa vecka är det dags igen. Samma tid och samma plats men jag kommer nog inte hinna vara med utan det blir 2 andra fina guider från Cykloteket.

Inga kommentarer: