torsdag 3 mars 2011

Vila och lite Mountainbike på TV4 sport

Har tagit det lugnt idag. Eva hade några väninnor här på besök som ville hälsa på Oskar och se vad det är för en liten krabat. Han var ganska sansad men på slutet så blev han hungrig och gnällig. Nu har vi fastnat framför TV:n och för första gången har jag sett på TV4 sport sen ComHem tog bort de bästa kanalerna Discovery och Eurosport och ersatte det med TV4 sport och Kanal 8 som enligt mig har varit de sämsta kanalerna som går att hitta på denna planet. Men nu har de faktiskt ett program om Mountainbike (Epic conditions) som går så jag har fastnat en stund här. Hoppas det kommer mer cykel på den kanalen så kanske jag kan omvärdera mitt omdöme om TV4 Sport kanalen.
Mountainbike

3 kommentarer:

STIZZE sa...

4:12 som rekord upp för hela backen idag, det får jag nog ändå säga var en helt ok tid för att vara jag. :)

Per Kumlin sa...

Bra jobbat. Då är det bara att ställa in siktet att klara hela backen varje gång nu.

STIZZE sa...

Ja asså jag klarade ju hela backen... på 4:12 :) Men du kanske menade under 4min...

Jag är klar med specifik backträning inför säsongen nu dock, det blir annat framöver!