tisdag 8 mars 2011

2 korta pass idag

Blev 30 minuter på Monarken innan frukost i morse. Blev dock bara 15 min igen på 350 watt. Hade lite motivationsbrist och det kändes att jag inte sovit på ett tag.
På kvällen blev det en snabbis till Ågesta, blev bara ett varv på 6 km spåret då det var grymt halt så jag kom inte upp för backarna. Det roliga var att det var bra glid nedför men det var massa barr på platten. Blev lagom kul när jag fick upp farten nedför för att sen nästan ta tvärstopp nere i botten. Lyckades åka av ett par gånger och fastnade nästan i ett träd.
Försökte ta i så gott det gick och kom runt på 26:00.
Ågesta


Till något helt annat;-) Nu har vi skaffat napp till Oskar, oj vad tyst och snäll han blev av det. Antibiotikan verkar ha gjort susen också för hans utslag har börjat försvinna också.
Då kanske jag får sova lite den här veckan med lite tur. Lille Oskar BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: