fredag 21 januari 2011

Vilan gjorde susen för morgonpasset på Monarken och löpningen idag.

Igår kände jag mig som en klubbad säll och hade inga krafter alls kändes det som och benen var som stockar. Idag gick jag upp vid 6 och körde ett snabbpass på Monarken. Blev 5min uppvärming och nervärmning och däremellan fläska jag på 20minuter och lyckades hålla 343watt så det var 4watt mer än mitt tidigare rekord. Kändes grymt segt de första minutrarna men sen släppte det av någon konstig annledning.
Innan lunch blev det 1timme styrka + 4minuters löpning på 16km/h och 6% lutning. Kändes nästan som jag skulle klarat 1minut till om jag hade tagit ut mig till max, var inte helt död den här gången. Vilan gjorde susen för mina stakars ben.

Som vanligt den här veckan så blev det Gran Turismo 5 på kvällen. Ha ha det är fan barnsligt roligt, till och med Eva gillar att sitta och köra.

2 kommentarer:

Tille sa...

Snälla, snälla, säg att du bara körde en 20-minutare! Om du körde tre måste jag nog sluta cykla.

/T

Per Kumlin sa...

Ja det vart bara en var tvungen att dra till jobbet sen;-)