onsdag 15 december 2010

Nu har jag fått min iPhone 4.

Riktigt trevligt med en telefon som jag kan göra andra saker med än att bara ringa.....;o)














Det finns så mycket roliga program till de här nya smartphones så det blir som en liten dator. Bara att kunna synka mailen och få allt i realtid utan att behöva manuellt synka är ju riktigt underlättande.
Att det sen går att sätta upp både jobbmail och privata mailkonton utan problem är grymt.
Det går till och med att remote köra sin PC när man är ute och går på stan. Det går ju inte att göra med min gamla telefon.
Sen finns det hur många appar som helst att ladda ner om man skulle få förs sig det. Men jag får nog ta och lära mig grund funktionerna först innan jag börjar leka allt för mycket med den.....

När jag ändå var igång med att meka med teknikprylarna här hemma så tog jag mig tid att fixa Windows Media Center så jag kunde få min musik på datorn streamad till PS3:an så jag fick ut ljudet till hemmabioanläggningen. Riktigt nice blev det när jag kunde trycka på med riktig musik när jag skulle upp på testcykeln och köra dagens 4x4 pass. Vet inte varför jag inte fixat det tidigare men nu är det klart i alla fall.

Inga kommentarer: