tisdag 7 december 2010

Nu händer det grejer. Har i stort sett slutat mitt uppdrag på Fujitsu

Idag var nog min sista dag på Fujitu/SEB. Det är med blandade känslor jag lämnar företaget. Har trots allt spenderat 2 år där nu. Arbetsuppgifterna har kanske inte varit de mest utvecklande alla gånger men det har varit ett riktigt skönt gäng att jobba med och jag har haft riktigt roligt med mina kollegor där.
Men nu är det dags att klippa navelsträngen och gå ut på mitt nya uppdrag på Intern IT på Qbranch.
Ska bli riktigt spännande men samtidigt väldigt nervöst då det är mycket att ta in på kort tid.
Men det fixar jag, det är bara att ta tjuren i hornen och hålla i.

Idag fick jag även min Ghost Race Lector SL såld. Nu har jag knappt några cyklar kvar. Det är bara vinterhojjen kvar nu. Känns nästan lite tomt här hemma när det inte står cyklar överallt.














Har beställt en Monark Ergomedic 828E för att kunna köra inne lite när vädret är piss. Måste ju ha något att köra intervaller på om det inte är skidföre eller finplogade vägar.
Det blev den strippade versionen då den blev billigare totalt sett när jag beställde allt från Cykloteket.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Med dina nya gore-tex brallor finns det väl inget piss väder?
//P

Per Kumlin sa...

Ha ha för visso inte, men ibland är jag bara latt...;o)

Eva sa...

Vad är det du brukar säga? "Det finns inget dåligt väder, bara tunna cyklister" ;)

STIZZE sa...

@Eva, haha där får han smaka på sin egen medicin. :)

@Per, vad är det för TC du har hemma nu då?