torsdag 23 december 2010

Dubbla pass igen.

Gjorde en Micke och körde ett väckningspass innan frukost på Monarken. Hade som mål att klara av 339watt i 20 minuter då jag bara tänkte köra en intervall.
Klev upp på cykeln morgontrött och dåsig och började köra men tyckte det gick så djävla tungt. Tänkte att ska det vara så här jobbigt när jag ska köra på tom mage så kommer jag att dö och aldrig göra om det igen.

Efter runt 1½-2min så titt jag på KP skalan och såg till min förvåning att jag råkat ställa den 1KP för mycket så jag låg och ladda på runt 450watt, inte konstigt att det gick så tungt.
Skruva ner den och då gick det bättre. Höll mig sedan konstant på och över 339watt och ladda sista minuten på runt 350watt. Kändes riktigt bra. matchvikten var dock lite högre idag, 80.0kg stod vågen på.

Innan lunch så blev det 1timmes styrka på gymmet här också. Drog igenom en del ben, rygg och magövningar. Då har jag fått dagens träning avklarad. Nu kan jag slappa till juldagen och bara ta det lugnt och vila upp mig.

Inga kommentarer: