måndag 20 december 2010

Dubbla pass idag.

Körde lite styrka vid lunch. Kändes tungt i benen både på knäböj och utfall och klarade bara 105kg på knäböjsövningen. Minihammaren från igår kändes som den fortfarande satt kvar i benen.
På kvällen var det dags att sätta sig på Monarken igen. 2st 20minutare skulle köras. Matchvikten idag innan middagen låg på för mig låga 79.6kg. Körde hela första intervallen på 336watt. På andra blev det ungefär som i lördags. Kom lite över 10min sen kände jag att jag måste skruva ner lite för att klara hela så det fick bli 322watt. Sista 2 minutrarna gjorde jag ett litet dödsryck och gick upp på 350-360watt.
Det är härligt att ta ut sig. Nu är det filmdags, vi har plockat fram den gamla godingen Top Gun

4 kommentarer:

Pontus sa...

Dags å ändra sponsorerna nu va;)

Per Kumlin sa...

Japp det är klart nu;-) Dags och länka till min sida nu va;-)

STIZZE sa...

Host host.. mig med! mina 8000 besökare i månaden hoppar redan in på era bloggar då och då :)

Per Kumlin sa...

Nu är även det fixat;-)