tisdag 28 september 2010

Lugn kväll med Fredrik Millan och Johnny

Blev en kväll som började på Pizzerian i Solberga där vi käka middag och såg lite på Elitserien i ishockey som tydligen hade börjat. Jag är inte så inne på den biten men tydligen hade AIK inte fått komma upp i den serien förräns nu och då gick de och vann med 5-2 mot Djurgården. Duktigt jobbat gubbar nu får ni hålla er kvar där också antar jag.....
Efter middagen blev det Guitar Hero Metallica hos Fredrik och Millan. Det var ett tag sen jag körde och Metallica låtarna var riktigt svåra men jag lyckades vinna de flesta gångerna i alla fall. Kanske för attt de andra hade kört ännu mindre än vad jag gjort.
Det var grymt kul att få spela lite. Det är en riktigt avkopplande och social tillställning att göra en tisdagskväll

Inga kommentarer: