fredag 3 september 2010

Fan det blir ingen Bockstensturen i helgen för mig.

Jag testade att cykla lite idag och det gick bra så länge det var asfalt eller grusväg och så länge jag satt ner på cykeln. Men så fort jag ställde mig upp så var gipset i vägen och det blev svårt att hålla i styret. När jag kom in i skogen så kändes det inte så jättesäkert att köra då gipset går så långt upp på armen att jag tappar all rörlighet.
Det gick och bromsa ganska bra men kontrollen över cykeln var väldigt dålig. Jag vet ju hur jag brukar köra på utför och det är ingen bra kombination med en gipsad arm och det lär vara svårt för mig att hålla igen utför då jag kommer tappa ännu mer uppför när jag inte kan stå eller ta i med handen.
Jag som hade hoppats på att köra bra på Bockstensturen då min formkurva verkar ha varit på uppåtgående sen semestern.
Djävla skitstenar till att vara hala.....
Får se om jag kan träna på något annat sett i helgen i stället.

Inga kommentarer: