tisdag 24 augusti 2010

Djävla skit, har åkt på en förkylning

Har inte varit sjuk på nästan ett år. Senast var efter bulgarienresan den 29 Juli förra året då jag åkte på feber. Nu har jag gått och blivit förkyld. Många på arbetet är sjuka och nu när semestern är slut så är T-banan fullt av folk som går och snörvlar och hostar rakt ut så det blev väl droppen för mitt immunförsvar.
Det är ju Finnmarksturen i helgen och även DM serien i MTB i morgon som jag helst inte vill missa.
Speciellt inte Finnmarksturen då jag redan har betalt den och gärna vill kunna ta lite poäng i cupen som jag så väl behöver.
Finnmarksturen har dessutom oftast gått ganska bra för mig så jag vill inte bryta den traditionen.
Jag håller tummarna för att det bara är en kortvarig snuva och att jag är på benen inom någon dag.
Laddar med te, vitlök och honung........

Inga kommentarer: