tisdag 6 juli 2010

Kiropraktorbesök och jordgubbsplock.

I morse tog jag en vända till Kiropraktor Magnus Carlsson. Han hade bytt adress och när jag ringde honom så råka det bli ett missförstånd då jag gick till den nygamla adressen på Hälsingegatan 9 men han hade hunnit flytta igen så nu har han en ny och fin lokal på Norra Agnegatan 34.

Blev en rask promenad ditt sen. Fick lite härlig akupunktur när jag var där sen blev det till att knäcka ut ryggen. Var inte så farligt som jag trodde det skulle vara, det har knackat värre än idag om jag säger så.... Var riktigt skönt att bli utsträckt, det kan jag varmt rekommendera.
På kvällen drog Eva och jag till Sturehof för säsongens första och kanske sista självplock av jordgubbar. Dom var grymt söta och goda kan jag bara meddela. Vi fick med oss 5½kg hem så nu har vi lite och smaska på. Känner jag oss rätt så kommer dom vara slut ganska snart.
På hemvägen blev det en vända till Alby och ICA Maxi för lite inhandling av mat för resten av veckan innan vi drar på semester. Tog en omväg till Aspudden och lyxa till det med lite Indiskt till middagen, nu är jag mätt och belåten kan jag säga.

Inga kommentarer: