onsdag 2 juni 2010

Julafton och lite nytt mode igen....

Fick ett sms från DHL idag och det var mina nya böcker som jag beställde på Bokus förut som Qbranch sponsrade mig med som hade kommit. Nu har jag att göra ett tag fram över. Ska bli riktigt intressant och lära sig lite nytt.

Var inne vid kungsan efter jobbet med Eva för att titta lite på Smaka på Stockholm och se om dom hade någon god mat. Hoppa in på Stadium på vägen dit och hitta ett par Puma Repli cat II som var på rea. Mina gamla dojjor har snart gjort sitt så det var dags att skaffa ett par nya så jag slog till.

Här är den nya vårjackan jag hitta förra veckan också. Det var en 8848 Attitude A-Tec Softshell jacka tillsammans med WeSc Marwin 5-pocket jean raw selvage jeansen som Qbranch hjälpte till och sponsrade med förut + dom nya dojjorna.

Blev riktigt fint till ett grymt bra pris så jag kan inte klaga. Jag köper ju bara kläder på rea och dom här satt riktigt bra och såg riktigt snygga ut enligt min smak. Som "fruntimrena" brukar säga "nu har jag tjänat en massa pengar"...;o)
Jag vill som sagt hålla nere alla kostnader så jag kan spendera dom på cyklingen istället.

När jag kom hem så blev det en kort vända på min Ghost Race Lector SL.
Blev samma sväng som i måndags riktigt lugnt med några 10 sekunders spurter för att krydda till det lite.

Inga kommentarer: