måndag 24 maj 2010

Lugn dag igen

Har varit lugnt på både jobbet och träningsfronten idag. Känns ganska skönt att inte ha något speciellt planerat idag. Kände mig ganska trött igår faktiskt. Brukar inte vara så trött efter Borlänge Tour i vanliga fall och trots att det är 3 dagars tävlande så är det inte speciellt långa etapper så jag borde inte varit så trött tycker jag. Men på vägen hem kunde jag knappt hålla ögonen öppna och jag kände mig helt lam.

Har inte varit superpigg idag heller trots 9 timmars sovande så det var ganska skönt att inte ha något planerat idag.

Har strosat runt lite i Kista centrum efter jobbet och hittade en ny jacka på rea som jag köpte. Det var halva priset på en vårjacka så jag slog till.
Nu ska det bli till att fortsätta slappa framför TV:n.

1 kommentar:

Eva sa...

Vilken tur att det var jag som körde hem då så vi inte hamnade i diket! =)