fredag 26 februari 2010

Neeeeej gottelådan från jul är slut....

Ja då har vi gluffsat i oss allt godis. Det är som tur var inte bara jag och Eva som har snaskat, det har gått åt en del på lite spelkvällar också som tur var. Det tog ett tag och det var som sagt en del att äta upp... Så här såg den ut i mitten av december när vi hade fått en massa godis från Crille och Carro.
Nu är det bara lite nötter som vi har köpt i lådan. Ser nästan lite tomt ut.
Ja då kanske jag äntligen kan börja gå ner lite i vikt.....
Hade planer på att åka skidor ikväll med Hjalle men stackarn hade gått och blivit sjuk. Motivationen sjönk från topp till tå då vädret heller inte var det bästa så jag skippade träningen och tänker köra i morgon i stället. Jag har ändå hunnit köra Bodypump 1 timme idag så lite träning har jag fått gjort.

Inga kommentarer: