fredag 1 januari 2010

Sovmorgon första dagen på året, det är fint

Känns skönt att börja året med en grymt skön sovmorgon. Vakna inte förrens runt 13. I och för sig så kom vi inte i säng förrens runt 4 i morse så det satt riktigt fint att inte behöva någon väckarklocka. Har legat och dragit mig hela dagen. Har faktiskt inte ens hasat ut mitt arsle utanför huset idag.

Fast det blev lite träning i alla fall. Körde 4x4 på rullen efter att jag vaknat till liv vid 18-tiden. Sen blev det spelkväll med Buzz och Call of Duty Modern Warfare 2 när Jocke och Jessica kom förbi på ett besök. En bra början på året tycker jag.

Kan bara säga att det är som natt och dag mellan den gamla tjock TV:n och den nya. Fan nu kommer jag ju att bli spelberoende.

1 kommentar:

Eklund sa...

Du Per, det där har jag en lösning på om du är orolig för spelberoende. Det är bara att knalla över med TVn. Är väl än sisådär 25 steg på sin höjd, klarar du väl av? Säg till om du behöver hjälp att bära :)

Tycker den ser himla fin ut /Pe