måndag 11 januari 2010

Nu ska nyårslöftena infrias

Var och körde lite bodypump idag. Det har nog aldrig varit så fullt på passet och på gymmet som det var idag. Nu ska tydligen all julmat bort igen och nyårslöftena om att börja träna ska infrias.
Det brukar ta upp till några veckor kanske en månad sen är det som vanligt igen.
En del borde verkligen fortsätta att träna efter februari också. Många jag såg var riktigt överviktiga och såg inte allt för hälsosamma ut.

Jag förstår varför alla gym bara har årskort. Haha alla går och köper ett årskort nu när dom ska bli slimma och komma igång med träningen sen används det högst en månad och gymägarna gnuggar sina händer.

Själv vet jag med mig att jag bara går på gymmet under vintern och skulle behöva kunna köpa månadskort ibland men nu har det inte blivit av. Som tur var så har jag kunnat träna genom jobbet så SATS, WorldClass och alla dom andra har inte fått sätta tänderna i mina pengar i alla fall.

Inga kommentarer: